24 Mart 2013 Pazar

Mutfak Önlüğü ve Kepi


DSC_7521

 Dikiş işine de el attım :) Evire çevire bir mutfak önlüğü yaptım. Yetmedi oğlum içinde kep yaptım.

 


 Model tamamen doğaçlama.

 DSC_7514 kep


 Yakasını öpücük yaka yaptım kendimce, nedenini pek anlamasamda istediğim kadar dik durmadı yaka. Eteği için  4 cm den,  dörder tane pile yaptım. Kumaşın desenini kapatmamak için cep yapmadım. Bağcıklarını, 8 cm den katlayıp diktim. Boynu içinde aynı şekilde, 2 parçayı  8 cm den katlayıp, uçlarına çıtçıt diktim. Son olarak şu adını hatırlayamadığım pompomlu süslerden, eteğini ve yakasını dönüp tamamladım.

 


dd


Meleğime, kurabiye yapması için giydirdim. O da kepini pek bir sevdi. Ben aşçı oldum deyip gezindi durdu :)

5 yorum:

  1. Elinize sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Hülyacığım İnşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim canım, ellerine sağlık. Maşallah elinden her iş geliyor:) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederim ablacigim guzel yorumun cok mutlu etti beni ;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım. Güzel günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena