7 Kasım 2013 Perşembe

Çöl Duyusal Havuz (Sensory Tubs)



Çöl duyusal havuzunu oğlumun isteği üzerine hazırladım. Artık çoğu kararları beraber alır olduk... Taban olarak, irmik unu kullandım. Havuz için mısır piramitlerini temsilen, kartondan üçgen prizmalar hazırladım. Piramit efektleri vererek zenginleştirdiğim prizmaları, havuzun baş köşesine oturttum. Bir kaktüs bulup, zorda olsa küçük bir kavanoza koydum. Kumaş parçasından küçük bir göl yapıp, ağaçlar ve böceklerle tamamladım. Nurtiadan tanıştığım Arzu Hanımdan bir kaç oyuncak sipariş vermiştim, bu güzel kazı heykelide hediye gonderdi. Tekrar tesekkur ederiz havuzumuzu harika bir şekilde tamamladı. 


Havuzun İçerisinde 
İrmik unu
Üçgen prizma, kaktüs, göl, ağaç, mısır heykel kazısı
Deve, küçük böcekler 




Bu arada hayatimizda çok ama çok önemli bir gelişme oldu... Babamiz 3 Kasim 2013 tarih itibari ile asker oldu. Bu tarihi sanırım hiç unutamayacagiz. Ne zormus asker yolu gozlemek, günleri teker teker saymak... Yüzlerce anlatilamayan duygu yüklü sözcük, boğazda düğümlenir... 






10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş etkinliğiniz :)
    Allah kavuştursun tez zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz.
      Amiin çok sagolun...
      Sevgiler...

      Sil
  2. Çok beğendim. Defne seviyor duyusal havuzu.. Çöl benim de vardı aklımda. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim. Umarim sizde Defne kuzuya en kisa zamanda yaparsiniz ;)
      Sevgilerimle....

      Sil
  3. hakkikatten harika olmuş ellerinize emeginize saglık ali kemalede kocaman aferim harika düşünmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim begenmenize cok sevindim. Ooo Ali Kemal daha ne havuzlar istiyor :) uzay, dinazorlar listenin basinda :)
      Kocaman sevgilerimle...

      Sil
  4. merhaba, 3. hobı eslesmeleri oldu acaba haberlesebildiniz mi? Eğer ulaşamadıysanız obiranne@yandex.com a mail atmanızı rica ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ankara Boşanma Avukatı olarak Ankara'da faaliyet göstermekteyiz. Soru ve önerilerinizde yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

    YanıtlaSil
  6. Thank you for this such a great content. As a Seo Uzmanı , i will look for instagram dondurma , Ankara web tasarımı and ingilizce kursları websites.

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena