20 Mart 2016 Pazar

Hoşgeldin Kış Masal'ım

Evet bu bir "kış"  Masal'ıydı...
Hayatımıza yeni, güpgüzel bir anlam yükleyen...
Her yeni güne iyikilerle ve şükürlerle başlamamıza sebep...
En güzel keşkelerim ve en büyük duam...
Kokusunu her duyduğumda benliğimden geçirip, sarhoş eden...
Her sabah bana cenneti tekrar tekrar gösteren...
Gönlüme nakış nakış sevgiyi işleten...
3 ay, 15 hafta, 107 gündür hayatımıza anlam katan...


Ve tarih Aralık 2015

Günlerden Cuma 

Saat sabah 10:20 

Dünya ya gözlerini açtın... Evet kızım sen doğdun. İşte O an

 kızım, ağlamak istedim hemde hıçkırarak. O kadar 

mutluydum ki... Sevdama, sevincime ağlamak istedim ama 

yutkundum sadece yutkundum ve sana sımsıkı sarılıp, 

cennet 

kokunu içime çektim. Kendi benliğimi, eksik yanımı buldum.

 Meğer sen yokken bir yanım hep eksikmiş, ben şimdi tam 

olmuşum. Hala düşündükçe boğazım düğümleniyor... Tarifi 

zor, kelimeler kifayesiz. Bu bir mucize... Sadece mucize...



Hoşgeldin mucizem, ömrüm, göz bebeğim, en güzel 

melodim, ışığım, umudum, huzurum, mutluluğum, 

herşeyim... İyiki 

doğdun, iyiki benim oldun. Küçük sarayın koca 

"prensesi


SENİ SEVİYORUZ 

tahmini zor...




0 yorum:

Yorum Gönder

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena