13 Temmuz 2012 Cuma

Play-Doh Kurabiye Canavarı Harf Ziyafeti

Bugün Meleğime kurabiye canavarı aldım :) Kreşten gelmesini dört gözle bekledim bir an önce oynamasını istedim. Masasını ve sandalyesini alıp, balkona koydum. Ali Kemal'e beklemesini bir sürprizim olduğunu söyledim,oturup meraklı gözlerle beni izledi. Kutuyu alıp açmasını söyledim. Çabucak açtı :) Kurabiye canavarını ve diğer ekipmanları çıkarıp kurduk. Sonra yemekler hazırladık canavara çok acıkmışa benziyordu her şeyi hemen yeyip yenisini istiyordu :) Bu bitmez tükenmez yemek ziyafeti yaklaşık 2 saat sürdü. 

Restauranta gitsek o sandalyede yarım saat oturması için yapmadığımız maymunluk kalmaz... Bir kurabiye canavarı onu dize getirdi :) 







2 yorum:

  1. ne zaman aldınız birde oğlunuz büyüdü ise satmayı düşünür müsünüz ? benim oğlumda çok istiyor ama maalesef hiç bir yerde bulamıyorum

    YanıtlaSil
  2. Yaklaşık bir yıl oldu. Satmayı siz söyleyene kadar düşünmüyodum ama satabilirim.
    elifsevimceyhanalp@gmail.com
    adresinden ulaşırsanız sevinirim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena