18 Kasım 2013 Pazartesi

Kartondan Çiftlik Yapımı



Ali Kemal'in hayvan sevgisi; eve sığmayınca ve yuva arayışına girince, artık ağıl şart dedim...
Kollar sıvandım, bir karton kutunun ön kısmını, ağıl kapısı formuna getirdim.
Kalın mukavvadan, ağılın üst kısmında yaşayan, horoz için küçük bir pencere açtım ve dondurma çubuklarından zemini kuvvetlendirdim.


Daha sonra bütün ağılı favori renk olan; kırmızı kartonla kaplayıp, dondurma çubuklardan ahşap görünümü kattım. Yan kısımlarını çekmeyi unutmuşum. Yan tarafa, dondurma çubuklarından çitler yapıp, ahşap uğur böcekleri yapıştırdım. Yine ağılın içi için, arka zemine inekleri temsilen, benekli karton yapıştırdım ve yumuşacık olsun diye içlerini dikdörtgen süngerlerle tamamladım...

Sonunda bitti. Artık çiftlik kurma zamanı :)
Büyük bir zevkle hala oynamakta kuzum...



Tere yağında enfes mısırlarımızı, babamız daha gitmeden hazırlamıştım...
Onlarda harikaydı :)




8 yorum:

  1. Horoz fikrine bayıldım bizim çiftlik evimize bir ekleme yapalım olmazsa.Ellerine sağlık çok şirin:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim. Hemen sizin çiftliğe bakacağım...
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Her anne sizin gibi yaratıcı olsa bilgisayar bağımlısı çocuklar olmaz diye düşünüyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bizimkide bir zamanlar bilgisayara oldukça kaymış durumdaydı, şükür atlattık...
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  5. çok güzel olmuş canım duyusallara keremde bayılıyo o sebeple yapmak bana çok keyif veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.
      Kocaman sevgiler...

      Sil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena