26 Ekim 2013 Cumartesi

Keçeden Pizza, Yumurta ve Yas Pasta


Yabancı bloglarda sıkça rastladığım; çocuklara keçelerden yiyecek yapımlarından esinlenerek,  oğlum için yiyecekler hazırladım.
İlk etapta; pizza, yumurta ve yaş pasta yaptım. 
Pizza için; sucuk, biber ve peynir hazırladım.
Ali Kemal bu peynirleri çok sevdi. Onları fareciğine yediriyormuş  :)
Yer anne onu yer... 



 Yumurtaları tavada pişirip, tabaklarda bize ikram ediyor.
Pizzaların sucuklarıyla da arada sucuklu yumurta yapıyor. Ben sevmediğimden aklıma hiç gelmemişti :)

                                  Devamı gelecek inşallah.
Sevdiklerinizle mutlu bir hafta sonu dilerim.
Sevgilerimle...

16 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık. birde yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırsanız süpper olur

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Hiç farkında değildim ya iyiki uyardınız. Boşu boşuna kaç kişiyi yordum kim bilir :(

    YanıtlaSil
  3. Birlikte yapılabilecek güzel bir etkinlik olmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle, çocuklar çok sever böyle şeyleri...
    Teşekkür ederim.
    Bu arada hoşgeldiniiiiz :)
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok begendim bunlari... ilk bos vaktimde denicem... blogunuz hayirli olsun. Sevgiler. .

    YanıtlaSil
  6. eliff ben bunlara bayildim,cok cok guzel olmus, yumurtada cok guzel. bende yapayim insllah cok begendim ellerine saglik Canim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Feza Hanım. Bence de deneyin, çocuklar için ucuz ve güzel bir oyuncak...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok sağol canım beniiiiim :) Yapımları çok pratik ama işlevleri güzel ;)
    Merakla bekliyorum seninkini, kim bilir daha neler çıkarırsın sen canım ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, ben de deneyeyim bunu. Defne de çok sever yemek hazırlama oyununu

    YanıtlaSil
  10. Çok şirin olmuş ellerine sağlık :)
    Özellikle yumurtaya bayıldım ben de yapayım fırsat bulursam

    YanıtlaSil
  11. Yasemin Hanım, çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için...
    Yapın yapın kuzunun gözleri kocaman kocaman büyür onları görünce benimki öyle oldu :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok çok teşekkür ederim Tuğba Hanım.
    Umarım fırsat bulup yapabilirsiniz yavrunuza...
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. hımmm canım çekti.ne güzel şeyler yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim canım benim.
    Buyur gel beraber oynayalım ;)

    YanıtlaSil
  15. 10 numara dıyorum baska bırsey demıyorum

    YanıtlaSil
  16. Cok tesekkur ederim :-)

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena