31 Mart 2016 Perşembe

Çalışma Köşesi

Epey uzunca bir aradan sonra, yeniden Montessori programlarını hayatımıza dahil etmeye karar verdim. Evde çalışmalarımız oluyordu fakat sistematik değildi. Bu da aksaklıklara neden oluyor.
Bu yıl Ali Kemal ilkokula başladı ve okul pek iyi gitmiyor.Ali Kemal çoğu harfleri tanıyamıyor, yazamıyor ve okuyamıyor. Çok gerilerde kaldık gerçekten...
Ve ben artık ev ödevleri dışında onunla yakından ilgilenmek için bir kaç plan yaptım. Her gün bir programımız var  ve bunları aksatmayacağız.

İlk olarak materyaller hazırlamakla başladım.

Matematik materyalleri;
  • Temel matematik seti; içerisi oldukça kapsamlı. Kesirler, rakamlar, resimler ve şekiller yardımıyla, eğlenceli ve eğitici şekilde işlem yapmayı öğretiyor. Ben kırtasiyeden almıştım ama gittigidiyorda da ürün mevcut.


  • İki işlem için kara tahta ( yine gittigidiyor da her çeşidi var)
  • Puzzle edukids. sayı materyalleri (1-20) 
  • Eva sayı puzzle(1-10)
  • Sayı mandal (işlemlerde kullanmak için)-(1-10)
  • Eldiven sayma oyunu(0-30)
  •  Becerikli boncuklar setimiz (daha önce bahsetmiştim)

 Adakirtasiye de hala satışta.






  • Cımbızla kaseye ponpon dizme oyunu
  • Maymun oyunu





Dil Materyalleri

Scrabble Junior kutu oyununun harfleri (Kelime ve cümle 

yazmada kullanıyoruz.)

E-l-a-t fişleri

E-l-a-t puzzle 

E-l-a-t alfabe kartları ( Ben edukids sitesinden almıştım.)

E-l-a-t grubu heceleri





Bu da Ali Kemal'in küçük kütüphanesi sevdiği ve tamamını 

okuduğumuz  çok sayıda kitabı var.



Oturma salonunun bir köşesini kullandığımız hem oyun hemde çalışma alanı.
Böyle iç içe olunca Ali Kemal daha bir hevesli çalışıyor, bize yakın olduğu için galiba...




1 yorum:

  1. ilerdeki hayatım canlandı gözümde :) annelik ne güzel bir meslek..

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena