25 Ekim 2013 Cuma

Zeka Gelistirici Becerikli Boncuklar


Bu boncuklara kırtasiyelerde gezinirken rastladım ve ilgimi bir hayli çekti.
Çivili tahta üzerine, rengarenk boncuklarla şekiller, hayvanlar, taşıtlar, tüm nesneler ve canlılar yapılabilir.
Sadece hayal gücü ve yaratıcılıkla neler yapılmaz ki...


Ali Kemal'de becerikli boncukları çok sevdi. O en çok hayvanları ( favorisi dinozorlar) ve onlar için yuvalar yapmayı seviyor. Yuvasız hayvan olur mu hiç dimi ama? Pek benzemeseler de zamanla yerine oturtmayı başaracaktır...


Bu günlerde favori olan, bu oyunumuzu haftanın en az üç günü çıkarıyoruz (daha fazlası bele zarar, toplaması epey yorucu :)). 
Bu da tamamlanmış hali fikir olabilir...


Oyun hiç bitmez birazda tablette zaman geçirmek lazım. Çiftliği, çiftçi Ali Kemal'i bekler :)


8 yorum:

  1. boncukları çok sevdim. Ne güzel şeyler yapmış : )

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller gerçekten tavsiye ederim ;) Teşekkür ederiz :)
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bende bayıldımmmm,bulabilir miyim acaba :) yakışıklı paşanın da ellerine sağlık ne güzel azimli maşallahh..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederiz :)
    Ben kırtasiyeden aldım ama sizin için baktım, bu sitede satışı yapılmakta üstelik başka hobi ürünleride var.
    http://becerikliboncuklar.com/
    Umarım ilginizi çeker...
    Kocaman Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. çok zarifsiniz,çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum,nasıl mutlu oldum ya :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim her zaman :) Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ;)
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. geçenlerde kırtasiyede gördüm 3 yaş ve üzeri yazıyodu oglum 22 aylık vazgeçtim ama pişman oldum almadıgıma ilersi için düşünerek alsaydım keşke diye sizde çok eylenmişsiniz en yakın zamanda alıcam kesin

    YanıtlaSil
  8. Üzülmeyin bulursunuz çok rahatlıkla... Dediğiniz gibi daha küçük sonra unutulup gidilebilir :) Zira bende öyle aldım yığın yaptım, şimdi aldığım şeyleri ben bile unutuyorum :)

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena