23 Kasım 2013 Cumartesi

Ali Kemal'in İlk Dikiş Seti


Erkek çocuk hiç dikiş diker mi? demeyin sakın!
Benim kuzum kumaşlarımı her aldığımda, en sevdiği oyuncağıyla bile oynasa bırakır, 
-"Anne bende sana yardım edebilir miyim?" der.
Evet benim oğlum bir dikiş sever :)
Gerçekten çok büyük haz alıyor; kumaşları kesip, daha sonra minicik elleriyle, onları dikmekten. 
Sonra bir gün annecik artık bu küçük Meleğin, bir dikiş kutusu olması gerektiğini düşünüp, başlar başka annelerin yavruları için neler hazırladığını araştırmaya... 


Anneler neler hazırlamış neler...

Sepetin İçinde;
  • Büyük kasnak
  • Kalp İğnedanlıklar

Kumaş Kutusu;
  • Delikli kumaşlara, cd kalemiyle çizdiğim şekiller ve resimler
  • Değişik kumaş türleri (etamin, tül, vs.)
  • Kartonlardan ip geçirme oyunları
  • Kartonlara sarılmış, yün ip ve etamin ipleri

Aktitive Kutusu;
  • Renkli boncuklar, düğmeler, altın pullar
  • Yün ve dikiş iplikleri
  • Tığ, etamin ve plastik iğneleri
  • Çiçek güpürler

Dikiş Cüzdanı;
  • Kurdeleler, makas, çıt çıtlar, çırt çırtlar, fermuar
  • İğnedanlık


Göründüğü gibi çok teşkilatlı hazırladım, dikiş kutusunu.
Ali Kemal'in sevinci anlatılmaz yaşanır cinstendi.
O en çok kartonları dikmeyi sevdi. Hee birde aktivide kutusundaki rengarenk boncuk ve düğmelere mest oldu. Ama her seferinde döküp eve boca ediyor boncukları, bende şimdilik sepetten kaldırdım. Yalnızca gerekli olduğunda veriyorum...




10 yorum:

  1. Bana versen ben bile mutlu olurdum haklı tabi çocuk :) Çok iyi fikir

    YanıtlaSil
  2. :) Dimi ama :) Laf aramizda, benim dikis kutum bile bu kadar teskilatli degil :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir kutu hazırlamışsınız

    YanıtlaSil
  4. Valla cok usta modacilar erkek bence iyi yapmissin

    YanıtlaSil
  5. Evet bak ben böyle düşünmemiştim hiç :) Benim oğlanda kendini epey geliştirdi, dur bakalım ne olur :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kartpostal etkinliğinde eşleşmişiz. atolyekedi@mynet.com adresine adresinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Çok memnun oldum hemen mail atıyorum.

    YanıtlaSil
  9. bayildim ben bu dikis kutusuna. kizim biraz buyusun ben de yapicam... sizin oglunuz kac aylik ?

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena