25 Mart 2013 Pazartesi

İlk Mimim :)


İlk mimimi Sevgili Berrin'den aldım. Geç görmüş olmama da bir hayli üzüldüm...

İşte cevaplarım:

 

1-Bir masal kahramanı olsaydın hangisi olurdun?

Polyanna. Hayatı ve insanları sadece güzelliklerle hatırlamak, kötüye dair en ufak bir his olmadan yaşamak...

 

2-Geçmişe dönebilsen neleri düzeltirdin?

 
Kardeşimin gözümün önünde geçirdiği küçük kazayı, engellemek için birşeyler yapmak isterdim. Zira kendimi hep suçlu hissettim.

 

3-En etkilendiğin film ve kitap hangisi?

Edward Norton'in başrol oynadığı Sihirbaz filmi.

Leonard Rosen'in olağanüstü bakış açısı ve felsefi anlatımıyla günlerce aklımdan çıkmayan Kaos kitabı.

 

4-Nasıl bir annesin?

Çocuğuyla çocuk olan, onu sıkmadan kendi diliyle konuşabilen ve hemen her düşüncesini anlayabilen bir anneyim.

 

5-Boş zamanlarında neler yaparsın?

 
Bol bol fotoğraf çeker,oğlumla  güzel havaların keyfini çıkarız. Kitap okuyup, bloğa yazı yazmak ve elişleriyle uğraşmak hobilerim arasında :) 

 

6-En sevdiğin öğretmeninin adı neydi?Okulla ilgili unutamadığın bir anın var  mı?

Kadriye Bektaş ilk öğretmenindi. Daha ilkokuldayken ilk kez kürsüye çıkıp, andımızı okumuştum. Bir an kalbim duruyor sanmıştım, Okulumuz bayağı kalabalıktı da :)

 

7-Gökkuşağı renklerinden hangisi olurdun senin rengin hangisi?

Mavi. 

 
 

8-Evinde en sevdiğin eşyan nedir?

Tabikii fotoğraf makinem :)

 

9-Gelecek için ne düşünüyorsun,korkuların kaygıların oluyor mu?

 
Oldukça. En büyük kaygım Ali Kemal'imin okul hayatı...

 

10-Şu an hayattaki pozisyonundan memnun musun?

Hemde çok... 

 

11-Annen ve baban iyi bir ebeveyn mi oldular?Eksileri ve artılarıyla anlatır mısın?

 
Bu soruda pas hakkımı kullanmak istiyorum...

 

Bu güzel soruları hazırladığı ve benimde cevaplamamı istediği için, Sevgili Berrin'e

çok teşekkür ederim. 

Soruları cevaplamak ve zaman ayırmak isteyen, tüm Sevgili bloggerleri mimliyorum.

 

2 yorum:

  1. ELİF'CİM ÇOK TEŞEKKÜRLER:)ÇOK GÜZEL CEVAPLAMIŞSIN:)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Berrincigim. Buyuk bir keyifle cevapladim ben sevdim bu mim isini ;)Sevgiler...

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena