2 Kasım 2012 Cuma

Sünger Vagon ve Otogar


Ali Kemal ne zamandır otogar istiyordu. Geçen gece yapmaya karar verdim hemencecik yapıp bitirdim. Sonra huysuz oğlum yeni araba diye tutturdu. Yarın alırız gece oldu dedim ne dediysem yok istemedi. Kendi arabalarını da istemedi. Hayda gece gece ne yapacağız diye düşünürken, bir ampul yandı kafamda :) Araba yapmak :) Haydi araba yapalım dedim çok sevindi hemen materyal aramaya başladık. Sünger, kola kapakları, boncuklar bulduk. Kamyonetle başlayıp, vagonla bitirdik. Meleğim büyük zevkle oynadı.

Araba krizini de çözmüş olduk. Markete gitmeden de çocukların gönlü yapılabiliyormuş. Yaratıcı düşüncemize sağlık :)












6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık .ben çok beğendim.otogar fikri de hoşuma gitti bende deneyebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Erkek çocuklar çok seviyor yapımı da oldukça basit bir ayakkabı kutusu, biraz yaratıcılık yetiyor :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. vagon çok şirin olmuş :)) tıpkı üstündeki şirinler gibi

    YanıtlaSil
  4. :)) Çok teşekkür ederiz o sizin güzelliğiniz ;)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş valla, ne yaratıcı fikirler meydana çıkıyor isteyince :))

    YanıtlaSil
  6. Öyle valla. Her anne yaratıcı değilmidir zaten ;)Ödülünüzü gördünüz dimi?

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena