15 Ağustos 2012 Çarşamba

Geri Dönüşüm: Kale


Geçen gün geri dönüşüme eklediğim bu karton kutu ile ne yapsam diye düşünürken, aklıma kale yapmak geldi. Üst kısmını ve pencerelerini keserek çıkardım. Boya kısmını Ali Kemal'le yardımlaşa yaptık. Keçeli kalemle kale görünümü verdikten sonra bayrağı asarak kaleyi tamamladık. Meleğim küçük oyuncaklarını kalesine koyup bahçesine küçük elma ağaçları koyarak oyunun tadını çıkardı.


Geri dönüşüme yeterince önem verdiğimi düşünüyorum. Şunu atmayayım, bunu atmayayım derken yakında evimiz çöp ev olacak :)






8 yorum:

  1. Süper olmuş, çok çok beğendim, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, geri dönüşümlerin devamı gelecek Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Genelde tüm yaptıklarınıza bakarken ben bunu nasılda atlamışım. Ekim ayında yapmışsınız ama ben yei gördüm. Ellerinize sağlık çok sevimli olmuş.Hem etkinlik hem oyuncak olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim sayfamı bu kadar yakından takip etmeniz ayrı mutlu etti.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bende bloğunuzu yenş keşfettim geziniyorum,çok beğendim elinize sağlık,sizde benim gibi hiç üşenmeyen annelerdensiniz:)bende oğlumla bu gibi şeyler yaparken çok eğlenirim,birlikte mutlu oluruz hep...

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiniz beğenmenize çok sevindim. Evet yapacağım şey oğlum içinse gece yarısı bile benim için uygun zamandır :) Bende öyle inanılmaz haz alırım yani alırız :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Bizde deneyelim...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederiz :) Deneyin deneyin çok eğlenceli ;)Sevgiler...

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena