16 Ağustos 2012 Perşembe

Duyusal Havuz (Sensory Tub): Taşıtlar


Ali Kemal'in favori oyunları arasında duyusal havuz zirve yapmış durumda. Duyusal havuzla olduğu gibi hiç bir oyunla bu denli zevk alarak oynamıyor. Bende duyusal havuzu sık yapmaya karar verdim. Arabalara ilgi gösterdiği için konumuz taşıtlar oldu.

Üç farklı zemin kullandım. Okyanus için; pirinçleri mavi gıda boyasıyla renklendirdim. Asfalt için 5 fincan una, bir fincan bebek yağı koyarak moon sand oyun kumu hazırladım. Arazi araçları içinde, köyden aldığım kaya parçaları koydum. Trafik lambası için boş ilaç kutusunu kullandım. Siyah elişi kağıdıyla kaplayıp, kırmızı,sarı, yeşil daireler kesip yapıştırdım. Levhayı keçelerden hazırladım.

Havuzun İçinde:

  • Kayalar, moon sand oyun kumu, mavi pirinçler
  • Trafik lambası ve levhası
  • Motor bisiklet, araba, gemi, su altı ve traktör 











1 yorum:

  1. Ey gidi çocukluğum !!! iceyhan :)))Ali Kemal büyü ve senin için yapılan fedakarlığı gör

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena