23 Ekim 2013 Çarşamba

Sanat Etkinligi: Gemi


Ali Kemal bir sabah uyandığında, gemi yapalım diye tutturdu (rüyasında görmüş olmalı :)) . Heyecandan kahvaltısını bitirmeyi zor bekledi :) 

Babacıktan yardım istedi, o da seve seve kabul etti. Ali Kemal dondurma kutusunu geri dönüşüm kutumuzdan aldı. Bende onlar için, birkaç materyal daha toparladım. Artık kollar sıvandı :)

Malzemelerimiz işte bunlar;

  • Dondurma, kibrit ve oyun hamuru kutuları
  • Renkli kağıtlar
  • Deniz kabuk ve taşları
  • Yelken için çubuk


Sonra Ali Kemal başladı direktifleri vermeye, babacıkta uygulamaya... 
Yapımından bahsetmeme gerek yok sanırım, oldukça basit...
Kes-yapıştır-birleştir... Hepsi bu kadar :) Korsan gemimiz hazır. Artık Ali Kemal'in, derin sularında alabora olabilir şirin korsan gemisi...
Sıkı dur koca okyanus korsan Ali Kemal geliyor :)
Ali Kemal ve İlhan ortak prodüksiyon  :)



3 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık. Bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz, beğenmenize çok sevindim.
    Bu arada Hoşgeldiniz ;)
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. göktuğ görmesin ehehe :) ben kes yapıştır bile olsa gerçekten böyle güzel şeyler çıkartamıyorum :)) harika olmuş harikaaaa

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena