21 Şubat 2013 Perşembe

Montessori Koku Şişeleri


 


 





Baharatlar, otlar ve uçucu yağlar gibi farklı kokuları, içeren şişeleri eşleştirme.

 

 

Montessorinin koku aktivitesini ne zamandır yapmak istiyordum. Materyal ne kullansam diye düşünürken birgün Ali Kemal'in ilaç şişeleri (ne sık hastalandığı aşikar)ne gözüm kaydı, işte aradığım şey dedim ve biriktirmeye başladım.

 

 



Geçen hafta sekiz tane olunca işe koyuldum.

 Nane, kahve,tarçın ve vanilya kokularını daha keskin olduğu için seçtim.  Pamukların içine baharatları

 ikişerli grup halinde koyup, şişelere yerleştirdim. Son olarak hata kontrol etiketlerini yapıştırıp, koku şişelerini tamamladım.

 

 

 


 


8 yorum:

  1. Farklı bir çalışma olmuş elinize sağlık. Bu çalışma bana da bir fikir verdi ama bu şişelerden yok başka bir şey bulmalı :) kendi hobilerim ve oğlumun çalışmaları için akla gelmeyecek malzemeler lazım oluyor yakında hiç bir şeyi atamayacağım :))

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim çalışmanızı.ben de kokuyla ilgili ne nasıl yapılır merak ediyordum çok iyi bir fikir oldu gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Sevgili Hülya. Nasıl bir fikir verdi merak ettim valla :) Malzeme bu şişeleri bulamasaydım, cam baharat takımı kullanacaktım. O da bir fikir ;) Bende aynı durumdayım artık hiç bir şey atmıyorum bakalım evin hali ne olur :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Sevgili Ceyda. Teşekkür ederim fikir verebildiysem ne mutlu bana. Sizin koku çalışmanızı merakla bekliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok değişik olmuş..biz de bu akşam ses hafızası etkinliği yapacağız bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında bende ses şişeleri yapacaktım ama nedense koku daha cazip geldi. Ses şişelerini materyal topladığımda yapacağım. Postunu merakla bekliyorum neler çıkacak merak ediyorum :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ilaç şişeleri süper fikir bende biriktirmeye başlayayım

    YanıtlaSil
  8. Ben hala biriktiriyorum daha ses şişeleri yapılacak :)

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena