13 Ocak 2013 Pazar

Bugün Günlerden Çamaşır :)



 


Montessori eğitimine göre, çocuklar ev işlerini daha severek yapıyormuş. Ali Kemal de ev işlerine çok hevesli, ben ne yaparsam aynını yapmak istiyor. Bulaşık yıkamak, toz almak, özellikle cam silmek, bugünlerde en favorimiz evi süpürmek, eşyaları tamir etmek, çamaşır asmak vb.

 

 

 




 

 

 

 

Herşeye izin vardı çamaşır dışında. Balkon tehlikeli olduğundan hiç istemiyordum çıkmasını. Buna bir çözüm bulmak gerek dedim ve bu kadar basit bir yolla işi çözdüm. 

 

 

 

Kapıdan yatağına ip bağladım. Küçüklük kıyafetlerinden bir kaç parça ve renkli mandallar verdim. İpi baştan sona  doldurdu. Çamaşır asma işini çok sevdi sincabım. Ara ara oynamak istiyor yine güzergahı kurup oyuna devam ediyoruz. 

 

 

 


 

0 yorum:

Yorum Gönder

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena