6 Temmuz 2012 Cuma

Ayın Aktivitesi : Kum Havuzu

Balkonda Kum Havuzu



Evet kum havuzu :) Şaşırdığınızı hisseder gibiyim Ali Kemal'in öğretmeni de duyunca çok şaşırdı. 'Balkonda kum havuzu yapan birini daha önce duymadım' dedi. Ama ben yaptım oldu :))  Meleğimle bir gün parka gittik kaydırak, salıncak derken sıkıldı farklı bir şeyler yapmak istedi. Parkta bir çocuğun kamyonetini küreğini görüp oynamak istediği çocuk paylaşmayı sevdiğinden verdi. Saatlerce o kumda kamyonetle oynadılar. İşte o anda bunu yapmalıyım dedim meleğim çok sevinecek diye düşündüm ve bir kaç gün içerisinde tamamladım. Şimdi vazgeçemediklerimiz arasında kum havuzumuz...




2 yorum:

  1. Bizimkilerde durmadan havuzu doldur yüzücem diyor : ) çok işlevsel havuzlar :P

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle gerçekten işlevi hayal gücüne kalmış ;)Suya hiç bir çocuk dayanamaz ama kum havuzunu da deneyim derim...

    YanıtlaSil

Instagram

© 2011 Bir Melek ve Annesinin Günlüğü, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena